Yummyyy pancakes

Categories Blogg

Altså! Hvor digg ser ikke dette ut? Jeg elsker pannekaker og jeg tror jeg har prøvd alle varianter som går å lage. Dette er hvert fall min nåværende favorittoppskrift, og den er både sunn og god. Oppskriften passer til frokost, lunsj, middag og kvelds!

Oppskrift:

♥ 4 ss cottage cheese 
♥ 4 ss Cottage Cheese
♥ 120 g hvetemel
♥ 4 dl melk
♥ 2 egg
 
 Jeg tar faktisk og blander alt sammen i en blender så jeg slipper å røre selv + at det er mye enklere og hele oppi stekepannen når røren skal stekes!
Håper det smaker ♥
– Marty
 
6 kommentarer

6 thoughts on “Yummyyy pancakes

  1. Oj har aldri prøvd med cottage cheese før, så det må prøves nam nam:):). Har du lyst på en ny Allmanakk . Jeg har giveaway på min YouTube kanal, Marenbl, se innom hvis du har tid. Ønsker deg en fortsatt fin sommerdag:).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *