Orden på kaoset

Categories Blogg

Endelig hjemme. Eller… Vet ikke om jeg skal si endelig eller ikke. Når jeg dro hjemover på lørdag føltes det ikke akkurat som endelig, men nå er det helt topp å være hjemme. Vel, minus leiligheten. For et styr det er å pakke ut av seks bagger, vaske, styre og komme i orden! Men det begynner å komme seg nå og det er vanvittig deilig. Jeg rakk jo såvidt å flytte inn før jeg dro, men etter en sikkelig fiksesøndag i går begynner ting å bli bra.

Nå har jeg trent og er små hysterisk ettersom min elskede Mac har tatt kvelden helt uten grunn, så nå går turen inn til byen for å forhåpentligvis ordne det….

Følg meg gjerne på Snapchat: Martinehalvs

– Marty

1 kommentar

1 thought on “Orden på kaoset

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *