Hairtalk

Categories Blogg

Annonse

La oss ta en prat om hår! Jeg klipte av meg 30 cm tidligere i år, noe som for meg var et stort steg. Jeg har nå vært mye på reisefot og jeg bare elsker lengden på det. Det er så sunt og lett å ta vare på. Tidligere har jeg brukt en halvtime på å få gredd gjennom håret mitt, mens nå går det lett som en plett. Men til tross for lengden og at jeg er super happy, så blir håret lett slitt når det tilbringer timesvis i sterk sol, vann, og alt mulig rart. Det blir også veldig lett for meg å vaske håret hver kveld… Jeg stakk derfor innom frisøren min Centrum Frisør på Nesodden før jeg la ut på eventyr for to måneder siden nå og fikk med meg en bunke produkter som jeg bare elsker. Jeg har mine perioder der jeg er veldig flink til å gjøre de anbefalte hårrutinene, mens jeg andre ganger enten glemmer det eller ikke gidder. Men jeg kan faktisk med hånden på hjerte si at jeg har brukt disse hver dag og er strålende fornøyd med merket Caviar Repair. Sjekk ut hvor du kan få tak i det til best pris HER.

– Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Hairtalk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *