On my way to:

Categories Blogg



On my way to……. Norge!!!! Wow. Det føles som om jeg har vært borte i evigheter. Jeg lurer på om leiligheten fortsatt står og hvor høyt gresset har rukket å bli… Jeg må ærlig innrømme at jeg fint hadde klart meg nede i varmen en god stund til, men det skal bli godt å komme seg hjem også. De siste ukene har jeg jo hatt ordentlig fri og det kjennes på kroppen at batteriene er ganske så oppladet, og det er sikkelig DIIIIGG! Jeg leser at været hjemme er topp, så det skal bli spennende og se om sydenfølelsen kan vare noen dager hjemme også. Det ble jo så mye styr når vi skulle ned hit da Norwegian kansellerte flyet og æsj ja, orker nesten ikke å verken skrive eller snakke mer om det. Du kan hvert fall lese hva som skjedde HER. Jeg håper hvert fall at alt går bra på vei hjem nå, og at vi lander trygt på Gardemoen i natt en gang…

Følg meg gjerne på reisen hjem på Snapchat: Martinehalvs

 

 

– Marty

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “On my way to:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *