Idag

Categories Blogg

Herregud så heldig jeg er som får være her nede og slappe ordentlig av. Kypros er virkelig ett av favorittlandene mine. Landskapet her er så vakkert og unikt. Det er mye klipper, palmer over alt og atmosfæren her er så god. Jeg og Christian sov lenge i dag, da vi faktisk har hatt på alarm hver dag her nede. Det er jo noe med det at jeg ikke har lyst til å sove bort dagene. I dag sto vi opp i elleve tiden før vi tok oss en treningsøkt i varmen. Det er så tungt å løpe i varmen her nede, men allikevel veldig givende og deilig! Etter treningsøkten badet vi og spiste litt før vi bare surret rundt og nøt. Jeg har jobbet noen timer nå, men skal avslutte for i dag da vi blir hentet straks for å dra inn til Larnaka for å se fotballkamp! Jeg gleder meg veldig til å dra inn dit, og det blir veldig morsomt å se kamp her nede :):):)

– Marty

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Idag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *