Natural// Red lips

Categories Blogg


 

Rett på sak. Hva slår vel ikke den små shabby hvite t-skjorten og det kule skjørtet her? For ikke å glemme mine småslitte Birkenstocks…
Jeg elsker ferie, altså, det gjør vel det fleste… Før var jeg veldig sånn at jeg kunne bruke tre timer på rommet mitt om kvelden før jeg skulle ut når jeg var på ferie. Vi snakker altså tre timer hveeeer eneste kveld. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med årene, eller kanskje jeg rett og slett har forelsket meg litt i den litt mer naturlige looken? Hvert fall noen dager. Her nede er det hvertfall deilig å føle at man ikke alltid trenger å ta seg godt ut. Det handler vel egentlig ikke om å ta seg godt ut en gang, men å være naturlig, slippe å dra på seg den forbanna masken.



Skjørtet finner dere nok ikke da det var på salg til 79 .- 😉
T-shorten finner dere HER – 99,-
Smykke fra Marks&Spencer
Leppestift HER – 159,-
Sko HER – 1099,-

– Marty

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Natural// Red lips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *