Hvor er jeg?

Categories Blogg

Hei alle!

Hvor er jeg og hva gjør jeg? 

Hvor i verden befinner jeg meg, og hvorfor?

Jeg lever hvert fall. Jeg lever i mitt beste velgående faktisk. Jeg er faktisk verken på avrusning eller på innspilling til Paradise Hotel! Altså? Dere som har trodd det… Hvis jeg skulle vært på avrusning, så hadde det vært på sjokolade… Jeg er rett og slett ikke på sosiale medier om dagen fordi jeg ikke kan! Jeg er med på et kjempe spennende konsept som krever at jeg ikke kan være aktiv på sosiale medier. Dette er et konsept som kommer til høsten, og som jeg tror kan bli veldig spennende. Det har ikke blitt helt som jeg trodde grunnet diverse ting, men allikevel så tror jeg det kan bli bra og at jeg får brukt det til noe positivt og ikke minst at dere syntes det er både givende og kult! 

Bluse: TiMo
Skjørt: Line Of Oslo
Den sykt kule hårsveisen: Centrum Frisør Nesodden!! 
 

Jeg spiser fortsatt mye sjokolade, i litt nye omgivelser… Men ikke i Mexico og på Paradise innspilling! 

Det er faktisk litt deilig å skrive igjen, for det er en stund siden. Men nå blir det enda en del uker før det er fullt kjør igjen. Jeg gleder meg til å kunne skrive igjen, jeg gleder meg til å kunne dele og skrike ut alt jeg føler og mener. Jeg gleder meg til å kunne bombandere Instagram igjen, og proppe dere fulle med mystories! Dere aner ikke hvor mange ideer og planer jeg har. Jeg er så gira! Men nå skal jeg nyte livet, varmen og kanskje litt eksotisk sjokolade 😉 

Forresten, følg meg gjerne på Snapchat for plutselige oppdateringer: Martinehalvs
Vi snakkes, og god sommer ♥

 

– Marty 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvor er jeg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *