Black Saturdayyy

Categories Blogg

LØRDAAAAG! Jeg elsker lørdager. Lørdager er liksom deilig uansett om man jobber, trener, spiser god mat eller bare slækker. Idag skal jeg fikse vipper og i hageparty til en kompis for å feire bursdagen hans. Jeg skal også fikse litt små ting og så skal jeg og Christian kjøre til Skien i kveld, og jeg gleder meg. Jeg gleder meg til imorgen for da har jeg tid til å sette meg ned ordentelig med bloggen. Føler at den bare har sklidd mellom fingrene mine hele uken. Jeg er jo egentlig sånn som følger med på absolutt alt, og leser nyhteter flere ganger daglig, men denne uken tror jeg ikke jeg har skrollet nedover Facebook en gang! Egentlig litt deilig også, og ikke ha kontroll på alt som skjer overalt, men skal bli godt å hente seg litt inn igjen. Elsker sånne helger, og hvertfall helger med en ekstra dag, nesten like mye som jeg elsker sort… Sjekk denne kule jakka fra Freequent som jeg har kjøpt på Fretex – altså hallo! Den er jo dødskul. 

Hva skal dere bruke lørdagen til? Kos dere masse idag! 


 

 

 

– Marty

9 kommentarer

9 thoughts on “Black Saturdayyy

  1. En dødskul jakke!
    Herlig å være litt av sosiale medier også. Det trengs i blant, men er også deilig når man kommer tilbake igjen, hehe ;-P
    Jeg skal bare slappe av hjemme med familien, og sikkert se Eurovision. Kos deg i hageparty senere, og ha en fin lørdag ^^

  2. Åh, så fint antrekk! Jeg har heller ikke vært på sosiale medier på en stund, det er overraskende deilig! Ha en fin dag videre 🙂

  3. Faktisk overraskende deilig å bare legge vekk alt av sosiale medier haha.. Veldig fint antrekk, ønsker deg en god pinse:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *