tochdown

Categories Blogg

Hei dere!

Nå har jeg og Christian akkurat våknet. Vi landet i sekstiden i går, og tok en taxi rett til hotellet. Hotellet ligger seriøst rett ved La Rambla, som er handlegaten, så jeg kunne ikke vært mer happy. Det som er fint er at rommet ligger sånn til at vi ikke hører en eneste lyd fra gaten til tross for mye liv. Når vi kom til hotellet i går, skiftet vi og dro rett ut for å finne et sted å spise. Vi endte opp med å spise ett sted jeg ikke husker hva heter, men som var helt supert! Etter det gikk vi egentlig bare rundt og kikket, og spiste selvfølgelig is ♥

Nå skal vi ut og spise frokost, og forhåpentligvis stikke innom alle de fine butikkene… Det er litt overskyet nå, men vi satser på at solen titter frem litt utover dagen, men hvis ikke så tror jeg vi skal klare å nyte et overskyet, litt klamt og deilig Barcelona! 

Håper alle får en fin fredag! 





Husk å følge meg på Snapchat: Martinehalvs 

 

– Marty 
 

 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “tochdown

  1. Det ser virkelig ut som dere koser dere masse 🙂
    Veldig fine bilder og godt at dere slipper støy fra gatene, det er absolutt et stort pluss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *