B A R C E L O N A

Categories Blogg

Hei fine!

Nå sitter jeg og Christian på Gardemoen for å reise til BAAAAARCELONA ♥ Jeg gleder meg SÅ masse. Jeg fikk Barcelonatur i bursdagsgave fra Christian så nå har jeg gått en god stund og gledet meg til denne turen. Jeg har egentlig ikke tenkt over at jeg skal til Barcelona sånn ordentelig før i går, fordi det på en måte har vært så fjernt. Men jeg kan love at sommerfuglene i magen svirrer godt rundt nå!
Vi skal bo på ett hotell som ligger veldig sentralt i forhold til handlegaten La Rambla, som er en 1,2 km lang handlegate midt i sentrum. Jeg har aldri vært i Barcelona før, men jeg har alltid hatt lyst til å reise dit! Flyet går om en timestid, så nå sitter vi bare og venter på å gå ombord. Jeg, som den shoppingfreaken jeg er, gleder meg masse til å bare surre i gatene og kikke, få masse inspirasjon og kose meg. Vi hadde egentlig planer om å få sett en fotballkamp mens vi er der nede, men siden Barcelona ikke spiller før søndag når vi skal hjem så rekker vi dessverre ikke. Men hallo, jeg tror vi skal gå tiden til å gå for det! 

Følg meg gjerne på Snapchat for flere oppdateringer – martinehalvs

Nyt dagen, så snakkes vi i Barcelona! 

– Marty 

 

 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “B A R C E L O N A

  1. Så heldig du er som fikk tur i bursdagsgave 😉
    Må kose dere masse og jeg er sikker på at dere får tiden til å gå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *