Lørdag og litt sykkelprat

Categories Blogg

Gooood lørdag!

Jeg elsker lørdager, og jeg er jo så heldig å få tilbringe dagen i dag i København. Akkurat nå er jeg og mamma på vei til Vojens for å se hockeykamp, og jeg satser på at Norge forhåpentligvis knuser Danmark! Men morro blir det vel uansett. Det er veldig greit å ha bil her nede, for er jo egentlig som å kjøre i Norge, og da er det jo veldig lett å komme seg fra A til B. Jeg liker København altså, er liksom så greit her. Men fysøren så mye sykler! Folk sykler jo overalt, og det er så tilrettelagt for at man skal kunne sykle. Der har Norge virkelig noe å hente altså! Selv på toget er det egne sykkelstøtter, egne fortau og utenfor bensinsatsjonene er det lagt opp til at man kan både vaske og fylle luft i dekkene på sykkelen sin. Sykkel som er så effektivt og greit! 
Resten av dagen i dag går til hockey, litt titting her og der og forhåpentligvis en god middag i kveld… 

Jeg håper dere får en super lørdag videre:):)

 

– Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Lørdag og litt sykkelprat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *