Et stort personlig skritt

Categories Blogg

Inneholder annonse

I går tok jeg et stort personlig skritt. Det høres kanskje ironisk ut, men for meg var dette faktisk ganske stort. Jeg har lenge gått å tenkt på om jeg skal gjøre dette, men jeg har verken turt å si det til noen eller ty til handlig. Men endelig gjorde jeg det! Jeg klipte rett og slett av meg 30 cm hos frisøren i går, og jeg ble så utrolig fornøyd. Jeg har lenge vært Martine med den lange, flotte hestehalen, med det flotte, tjukke håret – og jeg var faktisk dritt lei av å ha “jentehestehalen”. Jeg har siden jeg skadet ankelen min i august prøvd å finne nye veier, og det er slitsomt å føle at man har en fortid som faktisk er så sår hengende på skuldrene sine. Jeg har det bra, og enkelte dager føler jeg faktisk at jeg har selvtillit og føler meg bra nok også. Men allikevel, var det utrolig godt og få tatt vekk fortiden litt, og kanskje det blir bra nå – nå som jeg faktisk har så stor tro på meg selv, at jeg tør å ty til handlig. 

Jeg angret meg så mange ganger der jeg satt, mens frisøren på Centrum Frisør Nesodden klipte av. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så fornøyd! Kanskje man skal bli litt flinkere til å gønne på, følge magefølelsen og stole på seg selv? Det er klart, håret vokser ut igjen – og jeg er fortsatt den samme Martine, bare med litt lettere skuldre. 

Fikk med meg disse supre produktene fra Bamboo Shine og fra Sexy Hair. 

Jeg er super fornøyd med både shampooen og balsamen fra Bamboo Shine som lar mitt korte hår, hehe, skinne klart, samtidig som det renser håret, gjennoppretter styrke og helse til hvert hårstrå. I tillegg er de fri fra parabener og natrium og er formulert for å forbedre hårets vitalitet og langvarige glans. 

Uansett, jeg håper dere har hatt en fin dag – kort hår eller ei. 

 




 

– Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Et stort personlig skritt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *