En regnfull, men spennende torsdag

Categories Blogg

Hei alle!

Nå er jeg så lei grått og trist vær. Det regner og regner dagen lang. Men men. Vi får vel bare håpe på at solen er rett rundt hjørnet? Uansett, jeg drar på meg både skinnjakka og maxikjolen på trass:):) 

Jeg har fått masse reaksjoner på innlegget jeg skrev før idag, og det er alltid veldig spennende hvordan folk tar slike innlegg. Det er klart folk har forskjellige meninger, og det er jo det som er litt spennende med slike debattinnlegg! Jeg tror det er viktig å skape litt debatt. Jeg syntes hvertfall det er morsomt når det koker litt, og folk får tenkt litt, hamra litt løs og kjefta litt 🙂 

Håper alle får en fin dag videre:):) 

– Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “En regnfull, men spennende torsdag

  1. så utrolig fint antrekk. og du er så vakker! håper du har det bedre med deg selv ! så deg på sykt perfekt og fikk helt vondt av hva du slet med i livet. ønsker deg all lykke husk du er god nok som du er 😀 Jeg har selv skrevet et innlegg om at man er god nok som man er . Du kan lese det på bloggen min om du vil. men du er sterk og har kommet langt. vær stolt over deg selv og den du er !!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *