8 ting jeg hater skjer.

Categories Blogg

1. Hater når jeg tror jeg kan få til et bedre bilde på snap og sletter det. Men så viser det seg at det forrige bildet var det beste.

2. Å ha iphone uten deksel er som å ha sex uten kondom… Det føles veldig digg… Helt til det går veldig galt. 

3. Når en kvise dør og det kommer ti til i begravelsen.

 4. Når jeg skjønner ting jeg aldri har skjønt før… Som idag når jeg forsto at det gule i kinderegget skal forestillet egget i plommen….. 

5. Når jeg må sette på tekst på netflix fordi jeg spiser potetgull. 

6. Drar på den fordømte festen… Ingenting skjer. 
    Jeg blir hjemme…..
    Hele verden er der….
    Justin Bieber er DJ og Kim Kardashian serverer gratis øl til alle

7. Når jeg spiller bowling og må komme på ett nytt ansiktsutrykk hver gang jeg snur meg….

8. Når jeg skal dusje… 2 timer senere. Kjæresten min går i dusjen. – HÆ!!!! Jeg skulle jo dusje….

Og husk – Det viktigste er ikke å delta – men å legge ut hele vorset på mystory :-):-) 


 

Denne la jeg under katogorien sex og samliv på blogglisten. 

– Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “8 ting jeg hater skjer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *