Snapchatqueen

Categories Blogg

Heiaaa! 

Jeg har jo faktisk funnet ut, ved god hjelp av snapchat – at jeg er penere som hund. Samtidig som jeg dør inni meg av den nye snapchatoppdateringa…. De må virkelig fikse den nye story-funksjonen tilbake til slik den var. Holdt på å sette lunsjen i halsen da jeg trodde tante var på hyttetur med bestekompisen. Det er virkelig ikke greit. 

Men uansett… 

Jeg er snapchat addicted, og sender snaps i hytt og pine :-):-) Om han er på hyttetur med tante eller ei… 

Hvis du vil bli venn med meg på snapchat, så add meg da vel! Jeg heter MARTINEHALV, ikke martinehalvssss, som må bloggen. 

 

– Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Snapchatqueen

  1. såå morsomt innlegg, har windows phone, så får ikke lagt deg til, men appen kommer til windows om ikke lenge 🙂 ha en god natt fine deg <3
    // Benedicte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *