10 ting som får meg til å føle meg fresh!

Categories Blogg

//Annonse

Fysisk aktivitet gir meg velvære og overskudd. Etter at jeg har vært satt ut av skade og sykdom siden august føler jeg nå at jeg er på god vei tilbake. Det har vært mange tunge stunder med mye følelser, smerte og tårer. Og nå, som mars er godt i gang og det begynner å bli lysere og dagene er lengere kjenner jeg på livsglede, treningsglede og jeg føler at nå er jeg klar for å sparke fra og satse på formstigningen.

 

Og ingenting slår det å føle seg fresh – og jeg føler meg super fresh med Asan sine produkter. 

Asan har mange praktiske produkter som er godt for oss jenter og gutter som funker både på telttur og storbytur, og Asan har oppfordret meg til å skrive 10 ting som gjør at jeg føler meg ekstra fresh!

1. Når jeg har god tid om morgningen til å nyte sammen med de jeg er glad i. 

2. Når jeg våkner om morgnen og kjenner meg uthvilt. 

3. Når jeg kan legge meg i nyvasket sengetøy og puste ut.
 


 

4. Når jeg kan glede noen jeg er glad i! 

5. Når jeg kan ta på meg et nytt plagg å føle meg sikkelig smashing. 

6. Når jeg føler at sminka sitter som den skal og magefølelsen forteller meg at dette skal bli en god dag!

7. Når kroppen fungrer som den skal på trening. 

8. Når jeg kjenner sola varme og at livet smiler.

9. Når noen gir meg en kompliment! 

10. Når jeg har tid til og ta meg en lang dusj og pleie meg selv, med gode produkter – feks. Asan Fresh dusjkrem. 

 

 

 

– Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “10 ting som får meg til å føle meg fresh!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *