Ned 5 kilo på 3 uker!

Categories Blogg

Vil du ned 5 kilo på 3 uker?

KLART DET.

?Så lite skal det til for å gå ned 5kg på 3 uker?
?5 beste øvelser som du kan gjøre hjemme for å få en flat mage”. 

Om det bare hadde vært så enkelt… Da hadde vel antakeligvis alle gjort det. Er du en av disse, en som meg, en som gjerne skulle ønske at alt var så enkelt? Det har seg sånn at nyttårsforsettet du har satt deg, nyttårsforsettet som store deler av norges befolkning også har satt seg, krever. Det krever noe av deg.

Alle disse artikkelene som dukker opp, som vi klikker innpå, alle de fristende artikkelene som beskriver hvordan du kan gå ned 3 kilo ved å ta 50 situps morgen, ettermiddag og kveld. Ja, jo. Da hadde vel alle gjort det. Jeg har bestemt meg for å slutte og google hvordan jeg fortest mulig kan gå ned i vekt, hvilke øvelser som gjør meg slank og hvor mange gulrøtter jeg kan spise i løpet av en dag for å få i meg 500 kalorier, i håp om at jeg skal slippe å gjøre den tunge jobben. Jobben jeg vet koster og jobben jeg vet vil gjøre litt vondt. 

 

Klart det hjelper noe å ta 50 situps morgen, ettermiddag og kveld. Men la oss være realistiske. Jeg tror alle vet hva det koster. Jeg har lest en veldig bra artikkel, som jeg syntes du burde klikke deg inn på, og la det være den siste fristende artikkelen om å ta en snarvei :http://www.trening.no/treningstips/ga-ned-5-kilo-pa-3-uker-med-disse-ovelsene/

La oss ha det gøy, la oss trene, leve, leke og le. Mat er godt og trening er gøy, så nyt det og sett deg mål. Det skal være gøy og nå nye mål – og du vil klare det, men ikke på 2 uker 🙂 

 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “Ned 5 kilo på 3 uker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *