SYKT PERFEKT

Categories Blogg

 

Jeg er så heldig, og ikke minst priviligert som har fått muligheten til å være med i tv2 sin nye dokumentar som heter Sykt perfekt. Dette er noe jeg i nærmeste fremtid vil skrive, og fokusere en del på. 

” Dokumentarserien Sykt perfekt har premiere på TV 2 onsdag 13. januar kl. 21:40, 6 episoder.

Norske jenter har bedre karakterer enn noensinne, bruker mindre rus og er mer pliktoppfyllende enn før. Men aldri har de slitt mer med prestasjons press, stress og psykiske plager. I “Sykt perfekt ” forteller syv jenter hvordan de egentlig har det. “

Dette er en serie som vil bli ekstremt lærerik og ikke minst nyttig……… Jeg kommer tilbake til mer senere :-):-) 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “SYKT PERFEKT

  1. Sykt perfekt er en serie som er viktig og lærerik for mange. Jeg har startet en blogg som handler om å ikke ha det bra psykisk. Jeg mener det er viktig for folk å vite mer om hvordan det er å ikke ha det bra.
    https://painnsiden.wordpress.com
    Kommer til å følge med på hele serien! 😀
    mvh, Thea

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *